Hledám plugin, který mi dovolí udělat tabulku podle svých požadavků (zatím se mi nejvíce líbil TablePress), nicméně potřebovala bych, abych do té tabulky dokázala dát seznam všech dokumentů, které mám ve WP (PDF, případně Word nebo .fo/.zfo). Dokáže mi někdo poradit, jak udělat takový seznam/tabulku, která půjde i třídit podle sloupečků A-Z apod., a zároveň se bude automaticky aktualizovat, pokud přidám nový dokument?
Hlavní není ta tabulka, protože vzhled se dá obvykle upravit. Důležitá je vlastnost, že se obsah bude automaticky aktualizovat. Toto zajistí plugin, který je určený pro správo dokumentů ke stažení, říká se jim download manager. Můžete zkusit hned ten první, který se nabízí: WordPress Download Manager.
Každý dokument se zakládá jako jedna položka pomocí Download > Add new. Kromě samotného dokumentu můžete připojit popis a nastavit speciální vlastnosti – jednorázový odkaz, ochranu heslem, vybrat ikonu nebo způsob zobrazení. Samozřejmě lez používat kategorie a štítky jen pro tyto dokumenty, tj. můžete je členit třeba podle typu (PDF, XLS) nebo obsahu (nabídky, výroční zprávy, letáky). S každým stažením souboru se navíc aktualizují statistiky celkového počtu stažení, takže máte přehled i o tomto.
Plugin lze rozšířit o další doplňky (jsou placené i zdarma), které přidávají mnoho dalších funkcí, např. napojení na Dropbox a podobné služby nebo integraci do e-shopu.
Do dokumentu můžete běžně vložit odkaz na jeden dokument, pokud potřebujete seznam nebo tabulku, stáhněte si doplněk WPDM Extended Short-codes a Advanced TinyMCE button. Pak se díky nim zobrazí v editoru okno pro vkládání různých kombinací, např. rubrik. Výsledek tedy můžete naklikat podle potřeb.