GA4 je nový měřicí nástroj platformy Google Analytics (proto tedy Google Analytics 4), která pro své sledování návštěvnosti (a mnoha dalších parametrů) doposud využívala systém měření s názvem UA (Universal Analytics). Jiří Kotrla.
Google Analytics
Jak nasdílet přístup do GTM
Google Tag Manažer je správce značek, který se umisťuje na webové stránky. Značkou může být měřicí kód Google Analytics, kód pro spuštění online chatu nebo jiný kód. Hlavním přínosem správce značek je to, že spouštění kódů se nastavuje v aplikaci GTM, nikoliv vkládáním jednotlivým kódů do stránek (ať už do kódu šablony nebo prostřednictvím pluginů).
Jak nasdílet přístup do Google Analytics
Tento postup vám poradí, jak přizvat do analytika jiného uživatele, aniž by měl přístup k ostatním webům nebo dokonce do celého účtu Google.
Google Tag Manager a WordPress: Jak ho nasadit a využívat
Google Tag Manager (GTM) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který slouží primárně na správu měřicích kódů (retargeting, měření konverzí, analytiky a pod.), Ale v podstatě ho můžete využít k vložení jakéhokoli JavaScript (JS) nebo HTML kódu do webové stránky.
Těchto 10 vylepšení chce mít každý shop na WooCommerce
Když se řekne „e-shop a WordPress“, mnoha lidem zřejmě automaticky naskočí „WooCommerce“, i když to není jediný plugin, který dokáže prodávat vaše zboží online. Jde prostě o oborový standard, který velmi zdatně plní požadavky jak provozovatelů e-shopů, tak zákazníků. Ale je nutné počítat s tím, že mnohé funkce se doplňují dalšími pluginy nebo dokonce programováním na míru.